Min andra tanke...

Min kompis Virkki gör ett gästinlägg.

Jag satt nyss och tänkte på när man var 13 år när man tog droger utan att bry sig man hade inte soc upp i röven eller nått sånt. Idag 17 bast sitter fosterfamilj ett misstag till och man sitter på ungdoms fängelse, så idag sitter man och ber om att man inte ska göra det där misstaget, sitter man i skolan man blir lite retad taggar till vill slå men sen tänker man vafan händer ifall slaget kommer? jo då jävlar sitter jag 3 månader... till allt folk som tror dom spelar häftiga, välj inte mitt liv gå nått annat liv ni vill inte uppleva allt jag har upplevt, over'n'out virkki'man <3


Kommentarer

Postat av: gravitypoint

Skriv ett blogginlägg och vinn en iPod!



http://gravitypoint.se/blogg.asp

Postat av: Springish

Word


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback