Min elfte tanke...

En sak man tänker på, Varför går så mycket folk på utseendet. Jag menar titta på alla som ägnar 10 timmar framför spegeln och bara kammar luggen lixom. Jag tycker inte att utseendet är så viktigt. Själv stiger jag upp och duschar och ruffsar i lite wax. Detta tar mig 10 minuter. Men det är tydligen häftigare att man har slingor i håret och en burk med wax. Och nej jag är inte avis på folket. Till att titta på rille, en av dem bästa. Han blev kallad johnny bara för han gjorde en film hur han fixar håret. Han är inte ens i närheten av dom värsta! Rille ägnar 5 min åt sitt hår varje morgon vilket är normalt. Men sen insidan, man kan ju inte direkt kleta wax på insidan så den blir snyggare. Det jag sitter och tänker på är på alla bilder som man ser överallt idag. Där folk har så överdrivet mycket wax så man blir äcklad. Se inte detta som någon nerklankning på någon. Utan en uppmaning till alla som läser. Jag skiter faktiskt i utsidan. Den kan man förändra om man vill. Men insidan den kommer man aldrig kunna förändra på samma sätt. Tack för mig / Simon "potex"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback