Min tredje tanke...

Varför måste folk se ner på mig för att jag vågar göra saker? Varför måste folk se ner på mig för att jag vågar säga saker, både för mig och för andra. Killen jag ställer upp för och säger det jag tycker i försvar byter genast sida och går emot mig. Jag har numera lika kläder som alla andra men det är bara för att det här svenska samhället som vi lever i tvingar en att göra det annars blir man utanför och vill man ju inte. Mode ska det vara. I min skola kan man inte komma med "fel" kläder, man måste komma med en Fred Perry zip-up och emilio brallor, man kan inte komma med en random tröja man köpte på hm, för då blir man utanför. / Järre


Kommentarer

Postat av: heaton

stand up speak up. va det en snubbe som en gång i tiden gjorde detta. dock är han numera död :'( jag använder fan va jag tkr är snyggt spela roll vart fan det är köpt ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback